6 de jul. 2009

Antònia Font

La Mai va tornar cap a Mallorca dijous... no és que marxi a l'altra punta del món, i realment últimament tampoc ens veiem gaire, però la trobaré a faltar! El que no li passa a ella no li pot passar a ningú! hehehe


I com a mallorquina que és, sempre em ve a la memòria Antònia Font. I les ensaimades, la platja, la festa, el solet, els vaixells... però ara no toca parlar d'això! hehe


A la primera cançó que em vaig enganxar d'Antònia Font sense parar va ser Extraterrestres:




I la que ja és un himne per mi i per molta gent: Wa Yeah!




Els videoclips són genials. M'encanta l'estètica que tenen i les seves lletres són realment una anada d'olla, però són fantàstiques! Ja tenen 6 discos al mercat:

  • Antònia Font (1999)
  • A Rússia (2001)
  • Alegria (2002)
  • Taxi (2004)
  • Batiscafo Katiuscas (2006)
  • Coser i Cantar (2007)


Vam anar al Liceu a veure Antònia Font amb el Jorge i la Maite. Va ser una passada! Veure tota la gent dempeus i cantant al Liceu no té preu! De veritat! També vaig anar al concert al Palau de la Música amb la meva mare i amb l'Ada, la seva mare i l'Andreu. També va ser genial. Us deixo amb l'actuació amb l'orquestra d'Alegria al Liceu. Mireu mireu:




Ara us deixo el vídeo d'un report on sortim uns segons al minut 6:26... bé, es veuen la Maite i el Jorge... i jo d'esquena... D'acord, només jo sé que sóc jo, però ja em serveix! Porto la jaqueta lila i encara duia el cabell arrissat...





... un pistatxo... un llapis d'IKEA... alpinistes samurais... batiscafo katiuskas... tots es mecanismes... i gastes mil durets en el caprabo... i berenen de pa bimbo amb tulipan.... m'he clavat un fil de coco dins un ull...


^_^

2 comentaris:

  1. Ohhhhhhhhhh Antònia Font! com els trobo a faltar! sort que per nadal els vam anar a veure! I no has posat cap foto del Palau de la Música? Ja et val ehh! Molt malament! Apa, doncs m'esperava un post sobre la classe de japonès. Ja tens deures per demà, l'espero eh! O si no et trucaré i et tindré 2h al telèfon eh! jajaja! Tell me evrthing!

    ResponElimina
  2. Ostres, doncs no he pensat en posar cap foto de quan hi vam anar nosaltres... sorry!
    Però Antònia Fonti (com diria el Papi) són genials i ja tinc ganes d'anar a un altre concert seu!
    Uf, el post de la classe de japonès el deixo per més endavant, quan tingui coses per explicar. Demà ens truquem i et dic!

    ResponElimina