27 de set. 2009

Petites grans compres (II)

Bé, aquí us ensenyo algunes cosetes més que em vaig comprar a Tokyo. Aquest post és més breu, que no tinc gaire temps, però ja faré una tercera part! jejeje

ELS SOBRES DE BINBO DANSHI (貧乏男子)



Gràcies a aquest dorama que va fer Oguri Shun em vaig aficionar als sobres! I els sobres japonesos són molt xulos! M'agrada la forma allargada que tenen, diferent de la nostra. I per això no vaig poder evitar comprar-me un paquet de 70 sobres!!!


LES TIRES PEL FRONT DE NODAME CANTABILE (のだめカンタービレ) O RYUSEI NO KIZUNA (流星の絆) (per citar alguns exemples)




Després de veure-ho a molts dibuixos animats i a molts dels dorames que veig, vaig estar buscant el nom d'aquestes tires que es posen els japonesos al cap quan estan malalts. No vaig trobar el nom (i encara no el sé) però buscant per les drogueries de Tokyo ho vaig acabar trobant!!! No, no hi ha foto amb la tira posada al meu front! ;-P


LA TOVALLOLA PEL CAP



És mítica aquest tipus de tovallola! En el PV d'Aozora Pedaru el Sho ja la duia. Al programa Tokyo Friend Park II també ho solen dur els convidats. En aquest cas els actors de Hana Yori Dango, cadascun d'un color diferent! Que macos!!! jejeje L'Aiba a Tensai! Shimura Doubutsuen quan va estar a l'Àfrica també... Són alguns exemples perquè veieu que realment ho usen molt això els japonesos! I realment va molt bé! Ens vam comprar un paquetet amb tres tovalloles!

FOG BAR SHISEIDO


Sí, tinc un problema. Per què vull jo una laca de tio?! Per res, però si me la venen aquests quatre grans homes... no puc dir que no! Són l'Oguri Shun, l'Eita, el Miura Haruma i el Tsumabuki Satoshi. No comments! jejeje Per si no us heu fixat, podeu veure les diferents versions de l'anunci:



No em digueu que no són genials!! L'havia de comprar!!!

I de moment això és tot. Ja us ensenyaré més cosetes ben aviat!

11 comentaris:

  1. Hombre este post me ha gustado incluso más que el de las "compras normales". Esto es todo más friki y mucho más "extraoficial" pero hija, es que, nos lo venden todo tan bien... Y hay mucho objeto que se nos ha hecho mítico sólo por verlo en los doramas. Sabes que me gustaría haber encontrado? Es que el otro día en la película japonesa que vi en la filmoteca salía 1 y me acordé: ¿sabes ese palito en espiral que se prende y es para ahuyentar a los mosquitos? Lo que le ponía Chie chan a Nino en Stand Up! en la habitación. Jejejejeje. LO KIEROOOOOOO!!!!


    ¿¿¿Estoy loca o Oguri no sale muy mal de lo suyo en esas fotos que has puesto??? (será que los sobres para la paga le favorecen JAJAJAJAJAAA)

    ResponElimina
  2. Ei nena! Estic d'acord amb la Zelgadiss jo perquè m'ha agradat més aquest post i tot! Lo de la laca és super friki!! Jajaja m'he tragat tots els anuncis! Com he rigut!! I què n'has fet de la laca? L'has provat? Sembla guai l'ampolla! Bueno petons! Esperem el 3r post!

    ResponElimina
  3. Me he partido de risa con este post. Es el mejor! XDDDD
    MI compra favorita, la de los sobres de Bimbo Danshi. Es hiper friki. Me encanta! XDDDDDD

    Zelgadiss, es que a tí si no tienen un punto raro no te hacen gracia los tíos, y en Bimbo Danshi el Oguri es super friki, todo el día con su chandal y sus pelos disparados como de acabado de levantar, feliz de la vida.

    ResponElimina
  4. Calla, calla... no vayamos a liarla ahora, Elphaba.
    Yo no digo que me gusten los raros, me gusta llamarlos "especiales".

    ;-P

    ResponElimina
  5. Bien bien, empieza a hacer efecto Oguri Shun en Zelgadiss. Así me gusta! jejeje

    Reconozco que estas compras eran más frikis, jejeje Los sobres de Binbo Danshi eran obligados! Es que en el dorama me marcó el tema! jejeje Molan eh? Os puedo dar alguno, que tengo 70! ;-P

    Ada, la laca encara no l'he provat, però deu funcionar super bé, si ho anuncien aquests quatre tios... t'han molat els anuncis eh? No em vaig poder resistir...

    Y lo que nos tendríamos que haber comprado de más... jejeje

    ResponElimina
  6. Yo me tendría que haber comprado más tiras de esas para la frente, que son buenísimas.

    ResponElimina
  7. Bueno, lo de que Oguri empieza a hacer efecto en mí te lo dices tú sola. Yo no he dicho nada más allá de lo que quería decir, y era una simpe observación... ¡¡no me tergiverseis las frases!!

    ;-)

    ResponElimina
  8. Me pica la curiosidad, y ¿cómo son esas tiras? ¿efecto calor o qué tienen? (lo siento, deformación profesional)
    porque aquí las tenemos para la espalda pero jamás las había visto para la frente...
    Lo que no inventen estos japoneses...

    ResponElimina
  9. Esas tiras producen frío, simplemente (bueno, no sé si algo más), durante unas 8 horas. Lo mismo te sirven como medio físico para disminuir la fiebre, que para inflamaciones locales, que para una quemadura solar dolorosísima que me hice en el hombro, de la que no quedaba ni rastro al día siguiente.

    ResponElimina
  10. Me encantan estas compras. Siempre me había preguntado por el efecto de las tiras esas para la cabeza y ahora ya lo sé, ¡que curioso!
    Y dejad a la pobre Zelgadiss ya con Oguri Shun, si no le gusta, pues no le gusta. Más pa las demás, jejejejejje

    ResponElimina
  11. Es verdad, más Oguri Shun para nosotras!
    Bien dicho! :-D

    ResponElimina