28 de gen. 2010

Be Italian

Bé, ja he vist el musical Nine, de Rob Marshall.
I la veritat és que m'ha decepcionat força.


Pensava que m'agradaria, i no és res de l'altre món. No m'ha agradat gaire. Fins i tot, com passa sovint, crec que és millor el trailer que la peli.



Tot el tema aquest de que parlin en anglès amb accent italià és cutre. Ho trobo força ridícul i gens creible. Ja sé que creible tampoc ha de ser, però no m'encaixa.

Els números musicals són ben pocs, la veritat. El número amb que comença està molt bé, "Overture Delle Donne" i et fa creure que la peli seguirà aquest ritme, i és mentida. La pel.lícula es fa avorrida i no passa gaire cosa. La resta de números musicals tampoc són gaire espectaculars. Potser els que destacaria són el de "Be Italian" amb la Fergie i "Cinema Italiano" amb la Kate Hudson (Martini 100%), destacant a la Marion Cotillard, que està genial, i els seus moments musicals estan molt bé, la veritat. La Nicole Kidman, pobre, des de "Moulin Rouge" que no fa res de bo... i això que surt ben poc... i de la Penélope Cruz ni parlaré, que ja de per si no m'agrada i a sobre la veig fent el mateix paper que fa sempre...

Però potser el problema en general és que trobo que és massa teatral (tot i que no he vist "Nine" a Broadway). Es que és del pal anem a l'escenari que tenim muntat perquè ara toca número musical, i després continuem amb la peli. I també és com si ara toca el teu número Nicole, apa, fes-lo. Ara ens toca la Judi Dench, va, que ja has sortit prou, següent... A més, que sempre el mateix escenari quan canten i no té cap gràcia. No sé, si parlem de Rob Marshall em va agradar moltíssim més "Chicago".

Res, que és la meva opinió i segur que a la gent li agradarà (o no), però jo m'esperava una altra cosa, i m'ha decepcionat. Això sí, "Be Italian" s'enganxa al teu cap d'una mala manera! No puc parar de cantar-la!

Be Italian
Be Italian
take a chance and try to steal a fiery kiss
be Italian
be Italian
when you hold me don’t just hold me but hold this


7 comentaris:

  1. Vamos... que no merece la pena. ¿no? :-(

    Pos vaya, la verdad es que tanto la crítica como la taquilla no la están tratando nada bien, pero el caso es que vi el trailer el otro día en el cine y tampoco me pintaba tan mala... no sé, los trailers casi siempre engañan.

    No me gustó la anterior de Rob Marshall: "Chicago", debe ser uno de los musicales que menos me han gustado en toda la vida... no me decía nada, ni me aportó tampoco nada. Me pareció un full que no veas...

    P.S. Además a la penélope la tengo atravesada así que si me dices esto y que encima tiene pocos números musicales es que ya no me molesto ni en bajarla de internet.

    Pasando!!

    ResponElimina
  2. PUes es una decepción, porque todo el mundo dice que es un rollo, y tú eras mi última esperanza porque me apetecía que me gustara Nine. Pero creo que ya se me han quitado las ganas. Deberían premiar a los montadores de algunos trailers.

    Y a mí Chicago sí me encantó. Creo que tiene números espectaculares y la vi un par de veces.

    ResponElimina
  3. A mi "Chicago" me gustó mucho, pero "Nine" no.
    No sé, a lo mejor no es tan rollo, pero a mi me lo pareció, y es una pena porque me esperaba también que me gustase.
    Tengo ganas de ver un buen musical!!

    ResponElimina
  4. Tenía ganas de verla, pero como dice Elphaba, con las críticas que está recibiendo en estas útimas semanas se me están quitando las ganas.
    Si me sobra el tiempo (que antes tengo muchas otras pelis pendientes) a lo mejor me animo a verla. Pero no iré al cine.

    ResponElimina
  5. Jo, dos crónicas de pelis que leo hoy y las dos sin recomendación. Bueno, si un día no tengo nada que ver (y no encuentro mi superlista de "pendientes") y me acuerdo de ella, la veré, si no, ni me molesto. A mi Penelope tampoco es que me guste mucho así que...

    ResponElimina
  6. Jo tampoc la penso anar a veure perquè la meva mare ja m'ha dit que és una merda i a més, odio a la Pene, per tant, remiro Chicago i ja està! jejeje.

    ResponElimina
  7. Welcome back to my blog, Ada!
    Que feia mil anys que no comentaves!!
    Fas ver de no veure-la, a tu segur que no t'agrada. Al cine no cal, a casa, si vols...

    ResponElimina