13 d’ag. 2010

Concurs MUJI



Sóc una gran fan de les botigues MUJI. Tinc la sort de tenir-ne dues a Barcelona.

També sóc "fan" de la seva pàgina al Facebook. I així va ser com em vaig enterar d'un concurs que feien.

Els quatre dilluns del mes de juliol, MUJI amagava una maleta (o sutsukesu, com li diuen ells) a algun lloc de Barcelona i Madrid, plenes de productes MUJI valorades en uns 200 euros.

No havies de trobar una maleta mida maleta (seria massa fàcil!), sinó una espècie de mini cartulines en forma de maletes com aquestes:


Quina monada, oi? かわいい!!! jejejeje Em van encantar totes, sobre tot la del maneki neko!

Bé, al que anava, el joc era el següent. A la pàgina del Facebook publicaven una pista del lloc i havies d'anar a trobar-la. Primer era pensar si el lloc seria aquell, però un cop allà, trobar a on en concret podria estar! I no ho van posar gens fàcil! Algunes pistes et complicaven més enlloc d'ajudar-te i en ser una cosa tan petita, podia estar a qualsevol lloc! La primera vegada no vaig poder participar per problemes d'horari, però estava a Portaferrissa.


La segona vegada estava aquí, a prop del gat que hi ha a la Rambla del Raval, a la barra d'un Bicing.


La tercera als Jardinets de Gràcia, amagada darrera dels bancs de pedra.


I la quarta i última, al Parc de la Ciutadella. Dintre de la soca d'un arbre! Jo estic a la fotografia buscant... dues vegades em va acompanyar la meva germana, i aquí va ser ella qui em va fer la foto. Tot i portar la meva samarreta de Bola de Drac perquè em donés sort i m'ajudés a trobar-la, no va servir de res!

Com heu pogut deduir, no la vaig trobar mai! A més, si compraves a la botiga, entraves en el sorteig d'un viatge al Japó per a dues persones. I no, tampoc m'ha tocat!

A més, l'última maleta, per fer-la més especial, també tenia dos bitllets d'avió a Berlín, amb la qual cosa, la participació va ser més gran i l'amagatall i les pistes molt més difícils. Vam estar com dues hores buscant!!! I hi havia molta gent!

A més, si feies fotografies de la recerca aquest últim dia, triarien les millors i t'enduries un premi (sense especificar quin). Així que en vaig fer algunes i les vaig penjar. La gent va fer el mateix i al final... tots els que vam penjar fotos vam guanyar! No sabien decidir-se i com que tampoc erem tants, ens van donar premi a tots!!!

Així que vaig anar a buscar el meu regalet! I el vaig obrir i hi havia...



Una brúixola, una llibreteta/passaport i un boli. No és un gran premi, però millor això que res, no creieu?

L'experiència va ser molt divertida tot i no haver guanyat cap maleta ni cap viatge. Espero que tornin a tenir iniciatives com aquestes, que són genials i a més donen una molt bona imatge de l'empresa. A la botiga vaig ser la primera en recollir el premi, i els hi vaig explicar com havia anat tot. Es van riure molt també!

Resumint, MUJI molaaaaaa!!

9 comentaris:

  1. Otra como Elphaba, buscando "el tesoro de los Goonies". Yo creo que sólo hubieras encontrado los chismes esos si te hubieras puesto una camiseta de Buzzer Beat, Son Goku es menos poderoso que Yamapi. XDDDD

    Bueno, algo es algo, oye, por lo menos te dieron cosillas.

    ResponElimina
  2. Pues sí, algo es algo y el buen rato que seguro que pasaste no te lo quita nadie XDDDD
    PD.- Yamapi es el más poderoso XDDD

    ResponElimina
  3. Amb lo que t'ho vas currar i els nervis que vaig passar, joder, t'hauria d'haver tocat!! Jo hagués vingut a la maleta de Muji cap a Japó. Era grossa no? Hi hagués cabut? Uns mesos de règim i ja està! jajjajaa! Quina ràbia! Però els regals moleeen molt!!! Algo es algo dijo un calvo!

    ResponElimina
  4. Sorry que no lo haya escrito en castellano, pero es largo y no me apetecía, pero veo que más o menos se ha entendido.
    Zelgadiss, Yamapi es poderoso, pero... no tenía camiseta suya! jejejeje
    Geno, sí, mejor eso que nada, pero fue muy divertido participar.
    Ada, em vas ajudar també amb les pistes i tampoc vaig guanyar! Que trist, movilitzant la família i a tu des de França per res... la maleta era petita, eh? Ni jo hi entrava a dins! Però sí, els regalets molen!

    ResponElimina
  5. Bueno llavors hi podriem posar a la Sílvia i jo venir amb tu! jajajjajaaja!

    ResponElimina
  6. Uàaaa! Així que d'AIXÒ anava tota la història! Ais! Mira que posar-te nerviosa per tot plegat!
    :-)
    Però bé, sí, és divertit aquest tipus de gimcanes...

    ResponElimina
  7. Joan, això que dius de tota la història... ho dius pel facebook fa temps, suposo, no? Perquè va ser durant el mes de juliol, els dilluns de juliol. Va ser divertit, però jo volia premi! I nerviosa tampoc estava eh, només volia guanyar!!!! Però els concursos i proves, molen!!!!

    ResponElimina
  8. Me ha costado sudores pero al final me he medio enterado (voy a terminar aprendiendo catalán con tu blog, guay).

    Me encanta Muji!!!! Aquí en Madrid tenemos 2 tiendas, una muy chiquita y otra enorme que aún no he ido a visitar. En Tokyo nos acercamos a una enorme que estaba montada como un Ikea, con muebles y todo.

    ResponElimina
  9. Uy sí. Yo solo conocía la tienda enana de Fuencarral, y flipé con la de SHinjuku en Tokio, que tenía de todo, incluso comida. Mi funda para el MP4 es de allí.

    ResponElimina