26 de set. 2010

No sóc shopaholic! (I): Chocola BB. Japan 2010


No tinc cap problema.
No sóc adicta a les compres.
No sóc dèbil.
No compro coses perquè les anuncien japonesos.

MENTIDA!

Bé, començaré una espècia de nova secció amb coses que m'he comprat al Japó i coses japoneses en general. Perquè... hi ha certes coses que són ineviatbles i les havia de comprar i provar.

Avui toca: Chocola BB.




Com no voleu que compri?!?!
Si m'està dient compra!!!!

Bé, com heu deduit vaig acabar comprant "això" que anuncia el Ninomiya Kazunari. Sembla que és un tipus de beguda d'aquestes vitamíniques i tal. Segons he llegit, un cop a casa, BB Chocola ajuda al teu metabolisme, combat la fatiga, et fa la pell més brillant i el cabell més suau. Té molta vitamina B i amino àcids.

No era un objectiu essencial tastar-ho, era una idea, però anant a una drogueria prop de l'hotel, vam veure això:


Sí! Si surt la cara del Nino dibuixada en mini!!!! Però només ho venien en pack! I estic "boja", però no tant com per comprar tantes ampolles.

Així que un dia, abans d'agafar el tren, en un conbini vam trobar l'ampolla sola amb la seva cara -haviem trobat ampolles soles, però no tenien la seva cara dibuixada- (l'Elphaba, que té un sensor per trobar coses la va veure), i no vaig poder evitar-ho i me la vaig comprar.

Aquí us deixo l'ampolla amb més detall:


El sabor era una mica estrany. Era del pal xarop, la veritat, així com amb sabors estranys barrejats que no sé descriure, però vaig notar del pal sabors maduixa o nabius. Però no estava pas dolent. Em va agradar i tot, però és tan petit, que tampoc tens temps per saborejar-ho. L'Elphaba el va tastar, potser ella ho sap descriure millor, però jo no en sé!

Només sé que estava super happy d'haver-ho trobat i comprat!


Havent tastat una simple ampolleta (crec que són tan sols 50 ml) no vaig notar pas cap canvi en mi, ni físicament ni psicològicament, jejeje. Això sí, l'ampolla me l'he dut a Barcelona i la tinc a casa!!

Si voleu més informació del producte, podeu consultar la pàgina web oficial aquí. No descarto comprar-me'n el proper cop que hi vagi!


6 comentaris:

  1. Te entiendo, yo también lo hubiera comprado pero es que ¡quien puede resistirse al encanto de Ninomiya!

    ResponElimina
  2. Estàs fatal del cap! Però fatal! I després la tia no es fot ni un red bull! Què és rollo Red Bull? I és molt car o què? Esteu fatal.... jajjaja! Volem més fotos del que vas comprar a Japanilàndia!!

    ResponElimina
  3. Geno, sé que me entiendes! Nadie se resiste a Nino, al menos yo no! jejeje

    Ada, no és energètica, és vitamínica. No era tan cara, almenys no em sona haver pagat molt per una sola ampolla. I Red Bulls en prenia pels exàmens i pels festivals de cine!!

    ResponElimina
  4. A ver, sabe a medicina, no a otra cosa, porque no deja de ser un complejo vitamínico y potingues de esos. La verdad es que flipo bastante con al cantidad de mejunjes de estos que venden y anuncian como si fueran refrescos, y estas cosas no son para beberlas como si fuera agua.

    ResponElimina
  5. Hey! I'm wondering if I saw your blog before. Can't remember, but I'll add it to my links list/blogroll, okay?

    ResponElimina
  6. Es que anunciándolo Nino!! XDDD
    (claro que yo ahora a lo mejor no soy objetiva porque como estoy viendo " Yamada Taro..." y claro no puedo ninomizarme pero una no es de piedra XDDDDD)

    ResponElimina