18 de juny 2009

Mika Sounds!

MIKA!

El seu nom real és Michael Holbrook Penniman i va néixer a Beirut el 18 d'agost del 1983 (és un any més jove que jo, qui ho diria!) però viu a Londres, tot i que abans va passar una bona temporada a París.

Les cançons del Mika m'encanten. I tota la seva estètica és genial!

Volia posar el PV de Happy Ending, però ho té desactivat. Us deixo l'enllaç perquè val mooolt la pena: aquí!

Són cançons alegres però alhora també tristes (no totes, clar). Són petites històries interessants, com la del "Billy Brown" o "Lollypop" o "Big Girl"... Però no hi ha cançó seva que no m'agradi. M'encanta la que es diu "Erase", que en el CD no hi és... la de "Any Other World" és una passada, amb els violins... "Ring, ring" també està genial! Es que les posaries totes, però no és plan...



A més, no ho negarem... el Mika és guapíssim!! Està molt bo! I crec que medeix uns 1,90 cm... és una torre... Té un estil... mmmm Sinó mireu:


El 18 d'octubre del 2007 vam anar amb l'Ada al concert a Barcelona. Encara estem flipant! Va ser genial! Allà a primera fila saltant i cantant tota l'estona!


I després de gaudir sense parar, ens vam voler endur un record... aquests globus!


Feiem una pinta al metro amb això! I van durar força dies a casa, eh? Van poder fer fotos al concert, tot i que hi havia un home de seguretat que ens molestava tota l'estona dient que no podiem fer vídeos (i en vam fer, hehehe).



El primer single va ser "Grace Kelly", que és la que coneix tothom, i em vaig comprar el CD tan ràpid com vaig poder, i... de moment això és el que tinc seu:


No és gaire, però és que fa poc que l'home és conegut i només té un CD i aquest EP de "Songs for Sorrow" que només té 4 cançons. Dos DVDs de concerts seus en directe, una xapa, i el single "Relax" en format mp3 en un pendrive xulíssim! Tinc poquet, però ja aniré ampliant la col.lecció a mesura que surtin més coses.

Ja m'he fet alguna samarreta amb el seu nom (no tinc foto, sorry) i m'he comprat alguns ninotets de l'estil que surten al vídeo de "Happy Ending" que he posat abans (són tan monos!!!).

Ja estic esperant com una boja que torni a Barcelona per anar-lo a veure de nou en concert!
Mika, come back to Barcelona!!

1 comentari:

  1. Joe veo que eres muy fan que fuiste al concierto y lo tienes todo (a mí siempre me pilla todo muy lejos para ir a ver nada...). Y es verdad, el chico no está mal.

    ¿Nació en el 83?
    ¡¡Como yo!!


    Un saludo Clara.

    ResponElimina