12 de juny 2009

Strawberry on the Shortcake


Fa un dia que em ronda pel cap una pregunta...

Quan et menges un tros pastís que té una maduixa al damunt (de l'estil strawberry shortcake), què et menges primer?

El pastís o la maduixa?

Ets de les que deixes el més bo pel final? O et menges primer el que trobes més bo?

La veritat és que tampoc crec que la resposta importi massa (o sí?), però és curiós com cadascú té la seva manera de fer, no?



No és que mengi gaires pastissos de maduixa, però en general jo acostumo a deixar el més bo pel final... suposo que vull quedar-me amb el bon gust al final, enlloc de menjar-m'ho ràpid al principi... no sé, tampoc ho havia pensat abans, la veritat...



Vosaltres què feu?

OK... ho admeto, la pregunta és per culpa del dorama "Strawberry on the Shortcake"!



Per tant... ¡que le den a la fresa y al pastel, que al que me como primero es a Tackey! jejeje Por dios, que bueno está este hombre! Y que sonrisa tiene! jejeje

3 comentaris:

  1. Jajajajajaa, me ha encantado el final del post. Lo primero que te comes es el Tackey, eso seguro!

    Yo, como te dije, soy también de dejar lo mejor para el final. NO sé si eso es algo que se vea reflejado en mi carácter, puede ser, pero me pareció una buena metáfora en el dorama.
    Una serie diferente, y muy interesante, sí señor.

    ResponElimina
  2. Bueno jo no me la menjaria la maduixa ni al principi ni al final, you already know it. Però si fos algo diferent sí que m'ho deixaria pel final, però saps què passa després? Que llavors ja estic massa tipa per assaborir lo millor... però sempre sempre faig el mateix, m'ho guardo pel final encara que sàpiga que estaré plena... i al tio, doncs també també el tastaria! jajajaja, mal no està....

    ResponElimina
  3. ¿Takki con ichigos?

    ¡¡Póngame una ración por Kamisama!!


    (Yo tb soy de las que deja lo que le gusta para comerlo al final)

    ;-)

    ResponElimina