3 d’ag. 2009

Llibres de japonès i Japó

Ja fa unes setmanes que en Joan em va regalar aquests llibres!

Aquests dos encara no els he utilitzat. Però l'Elphaba ja sap que ens els vam estar mirant per internet. Me'ls he mirat per sobre, però estan guais! A més, és genial que estiguin en català! El llibre de "teoria" està en català. El d'exercisis està en castellà perquè no el va trobar en català.
Encara haig d'acabar de passar a net els apunts del curs intensiu de japonès que he fet al juliol, però després em posaré a mirar aquests, a veure si me'n surto!!!
I l'altre llibre que també em va regalar el Joan és:

Ja vaig llegint el blog de Kirai sovint, però està guai tenir-lo en paper. Moltes coses ja les sabia, com no, perquè estic super mega empapada de cultura japonesa, però està guai tenir-lo. Me l'he llegit en dos dies. I això que només he llegit una mica al bus i després abans d'anar a dormir.
Moltes gràcies pels regals! Ja t'ho vaig dir, però ho repeteixo: no calia home! No tenies cap motiu, però s'agraeix molt! ^_^
Ja tinc moooltes ganes de marxar!! Ja començo a estar nerviosa... no pot ser això! I... encara no tenim entrades pel concert d'Arashi!! Ai ai ai... a veure si tenim sort!

5 comentaris:

  1. YO también tengo el libro de Un geek en Japón, y es como tú dices, que apetece tenerlo aunque no nos cuente nada nuevo a estas alturas :)
    Estoy que pego saltos.

    ResponElimina
  2. jajaja mira por donde me pensaba que lo podrías tener también, y ahora lo has confirmado.

    Kirai recomienda mucho la visita a Fuji TV... ;-P entre otras cosas, claro... jajaja

    ResponElimina
  3. Yo no tengo nada!!!!

    Oye, ese de "japonés en viñetas" lo hay en "castellano a secas" tb que me pareció verlo un día en la tienda de cómics.

    ¡¡¡PUES VENGA, A LA FUJI TV!!!

    ResponElimina
  4. ¡Que no se diga que no vamos a por todas! :D

    ResponElimina
  5. jaajjaja Zelgadiss, tú tienes las ganas, que eso también cuenta! jejeje

    Y sí, también está en "castellano a secas" el de "japonés en viñetas". ;-P

    Elphaba, claro que vamos a por todas!! Uuueeee

    Konbini!!!

    ResponElimina