12 d’ag. 2009

Merda de Dimecres

Avui no sé perquè m'he llevat.

Semblava que seria un dia xulo. Al matí he anat a l'òptica a fer-me les lentilles noves.
Després, he anat a dinar amb les meves germanes a un japonès.

Fins aquí molt bé, però... avui se m'ha espatllat el meu MacBook Pro.
Tinc mala sort. No s'espatllen mai, doncs mira, a mi si.
Segurament és per culpa de la targeta gràfica. Van fer una partida de MacBooks Pro defectuosos, i el meu pertany a aquesta partida, o almenys això creuen els tècnics. Jo n'estic segura. Almenys això espero, perquè sinó em tocarà mooolta mooolta pasta.
Ara tinc uns merders... tot ho tenia allà. No he perdut res, però no hi puc continuar treballant fins que m'ho arreglin... i pot passar mooolt de temps. Joder, sóc autònoma, sense el meu mac no puc treballar, per tant, tampoc puc cobrar!! No és just!!!






Estic molt deprimida, perquè em fastidia tots els meus plans, la meva feina, els meus projectes pendents, els muntatges que estava fent... prefereixo no pensar-hi perquè em dóna molt mal de cap.


El tema és molt llarg, però demà l'he de dur altre cop a un altre servei tècnic perquè se'l quedin... a veure com acaba el tema... espero que bé, sisplau!!!

1 comentari: