9 de des. 2009

Delta Goodrem


La Delta Goodrem és una cantant australiana nascuda el 1984. Bé, és cantant, compositora, pianista i actriu.

Ja des de ben petita es notava que el tema li anava. Als 8 anys ja tocava el piano, als 13 va gravar una maqueta amb cançons composades per ella, i cap al 2002 va sortir a la mítica sèrie australiana Neighbours (Veïns). Però al 2003 se li va diagnosticar un càncer que afectava al sistema immunològic anomenat limfona de Hodgkins. Tot i això, es va recuperar completament al 2004. O sigui que la dona té història per explicar. La majoria de les seves cançons es basen en la seva vida i expliquen com se sent i què li passa.


Això és una simple i breu presentació d'aquesta australiana que m'encanta! La primera cançó que vaig escoltar seva va ser Lost Without You.


La seva discografia: Al 2003, Innocent Eyes. Al 2004, Mistaken Identity. I al 2007, Delta.




M'agraden totes les seves cançons, però com que la majoria de les videos que he trobat no els deixen insertar en altres webs, us poso un que sí que m'ha deixat, Innocent Eyes del 2003. Toca bé el piano, oi? I quina veu que té, eh? Ja voldria jo!!



Al 2005 va fer un duet amb Brian McFaden (de Westlife), Almost Here, també molt xulo:




No sé què té aquesta noia, a part de que està bona la tia, jejeje, que m'encanta. La seva veu és genial i les seves cançons sempre m'han agradat molt. Totes les seves cançons tenen alguna cosa interessant: Out of the Blue, I can't break it to my heart, Predictable, The Guardian...


Llàstima que no ha estat a Espanya (que jo sàpiga) i no hi vindrà pas perquè aquí no té públic... si es que havia de ser d'Austràlia... no em poden agradar cantants més propers, oi? Perquè sí, també escolto altra música que no és japonesa, eh? ;-P


2 comentaris:

  1. Pues no la conocía de nada, vamos que ni me suena el nombre pero la canción la verdad es que me ha gustado, suena muy bien. El dúo no está mal pero me ha gustado más la canción del otro vídeo.

    La verdad es que a la única que es escuchado que canta y toca un poco el piano es a la Alicia Keys... Pero es una música mucho más soul-americanada que esto creo yo. Parece que esta lleva otro rollo musical, igual son flipadas mías porque no he escuchado nada suyo, pero bueno.

    ;-P

    Por cierto, que chica tan guapa, ¿no?

    ResponElimina
  2. jaajajajaja me molan tus flipadas! Yo creo que no se parece en nada a Alicia Keys, pero oye, yo qué sé! jajja A mi me gusta mucho Delta, y sí, ya lo he dicho en el post, es muy guapa la tía!
    El duo es más comercial, pero sus canciones son guais. Has oído la primera que he puesto en enlace "Lost without you"? Está muy chula también! Bueno, todas, jajaaja

    ResponElimina