25 d’oct. 2011

It's my lifeeeeeeeeeee!

Vaig començar a escriure aquest post al juliol, però vaig marxar de vacances i el vaig deixar a mitges... I ara ja és tard per publicar-lo, però mira, com que és breu, el publicaré igualment!

Aprofitant que l'Ada havia vingut uns dies a Barcelona i coincidint amb el concert de Bon Jovi (el 17 de juliol) a l'estadi olímpic Lluís Companys de Montjuïc, no vam poder evitar no anar-hi!

Després de dinar a casa meva gairebé el mateix menú que l'Ada hagués menjat a un restaurant xinès, vam fer el gelat de postre de camí a l'Illa. Estava molt bo, però... tenia poques cookies...



Després de donar una volta i mirar les poques coses que queden de les rebaixes, ja vam agafar el metro per estar ja més a prop de l'estadi.

Va ser parada obligada el nou centre comercial Les Arenas. Jo ja l'havia visitat al cop d'inaugurar-se, però l'Ada encara no, i val la pena pujar al mirar que té.



 Les vistes de Montjuïc són molt maques!


Vam sopar i després de fer una cua horrorosa per agafar el bus que ens deixava a prop de l'estadi, per no pujar a peu que feia pal i perquè amb l'Ada embarassada encara en feia més, ja vam trobar la nostra porta d'entrada i en un moment ja érem al nostre seient. Tot i estar lluny, estava més a prop del que ens havíem imaginat, així que estavem super contentes!


El concert va estar molt guai! Va durar mooolt! Però diria que més de 3h (ja gairebé no ho recordo...) i ens ho vam passar molt bé. Va cantar de tot! Tampoc em conec tota la discografia de Bon Jovi, però les que em sabia les va cantar totes! Realment va estar molt bé i aquest home segueix igual de bé com sempre! I en directe, que no l'havia vist mai, m'ha encantat!!



PD. Sí, Geno, por fin publico el post... No tengo vergüenza... Mejor tarde que nunca... jejejeje

2 comentaris:

  1. Jo, qué guay Bon Jovi!! El 28 de diciembre va a hacer 18 años que vi en el periódico que venían a aquí. Imagínate hasta el día siguiente no nos lo creímos por si era una inocentada XDDD. Estuvo genial!

    ResponElimina
  2. Ooooooh, mi Johnnnnn!!! (Vuelve a corroerme la envidia pero, ya sabes, siempe desde el cariño XDDD)Pues sí, Claire, más vale tarde que nunca pero ahora no pierdas el ritmo y sigue, sigue, XDDD.
    Ayyy, Rousi ¡que angustia hasta saber si era verdad o no, jajajaja! Pero luego que bien lo pasamos viéndole ¡ainsssss!

    ResponElimina