31 d’oct. 2011

Halloween!!!

Aquest any, a més de la Castanyada, també hem celebrat Halloween! Podeu veure com va ser l'any passat o l'anterior...

La veritat és que és molt divertit disfressar-se, però cada any és fa més difícil trobar una disfressa terrorífica (i més si no et vols gastar un duro com és el meu cas). Però al final, després de mirar per botigues agafant idees, i buscant per internet què podria fer, aquest ha estat el resultat:




 No està pas malament, oi? I no m'he comprat res! Tot ha estat aprofitat de coses que tenia per casa!



Aquí us deixo amb el meu pare "Chucky"! Oi que és genial?!



La meva tieta anava de zombie, el meu cosí de Jason de "Friday the 13th" i la seva nòvia de mòmia; el meu germà i la seva dona de dimonis; una de les meves germanes de mosca assassina i l'altra de pirata; el meu cosí del personatge de "Saw" i la seva nòvia d'espantaocells...

Resumint, que tots fèiem una pinta.... Però va ser molt divertit!!! Vaig quedar segona en el concurs en el que ens votem entre nosaltres!

Com sempre, la casa dels meus cosins estava perfectament decorada per l'ocasió!






També vam fer concurs de relats i de curtmetratges de por! Va ser moolt divertit!! Jo vaig col.laborar en dos curts, així que estava clar que algun premi m'enduria!! I tots tres participants ens vam endur premi!! Va ser una cosa ràpida i curta, però va tenir la seva gràcia!!



Ningú va marxar amb els mans buides. Tots vam tenir la nostra bossa de Halloween, plena de caramels i accessoris varis, pel.lícules en DVD de por i fins i tot entrades pel cine i un val per fer una ruta de fantasmes per Barcelona!!



1 comentari:

  1. Anda que vaya movidas de disfraces familiares que os montais. Geniales, eh? Menos mal que a tu padre no lo he conocido con ese aspecto, porque menudo cague.

    ResponElimina