16 de març 2012

Exposició "Bartender" a Tokyo「バーテンダーの世界展」

Una de les coses que volia intentar fer aquest estiu a Tokyo era visitar l'exposició del dorama "Bartender" 「バーテンダー」 que es feia durant uns dies d'agost a la Tokyo Tower.


Al primer intent, vaig arribar tard i ja havien tancat...


Però al següent intent, i crec recordar que saltant-me un matí de classe, ho vaig aconseguir!

Abans d'entrar necessites que et donin dia i hora. Ja ho sabia, i per això hi vaig anar d'hora al matí. Hi havia un paio davant la torre donant els tickets.


La meva sorpresa va ser quan em va dona hora pel mateix moment! Sense fer cua! Així que tan tranquil·la, vaig entrar-hi!


Vaig donar el ticket a l'entrada, em van donar un uchiwa de l'exposició (d'un costat rosa i de l'altre blau cel) i cap a dins!




No estava gaire ple, i no es podien fer fotos. La primera part eren fotografies emmarcades del dorama, de diferents capítols i moments. L'Aiba sortia guapíssim, tot s'ha de dir! jejeje

Després hi havia el vestuari utilitzat pels actors i també la bicicleta que porta sempre l'Aiba. Vaig fer algunes fotos una mica d'amagat, però em van quedar fatal, super mogudes. Es que ho controlaven molt i sent l'única estrangera totes les mirades anaven per mi. Em sentia super observada.



Després podies estampar en un full el logo/dibuixet de l'exposició com a record. Això és super típic al Japó i m'encanta!!



Aiba Team: estampé una hoja para cada una pero me olvidé de meterlo en el paquete que os envié! En algún otro que os mande lo adjuntaré!

I llavors ja passaves a la barra del bar Lapin. Allà sí que es podien fer fotografies, i fins i tot hi havia un noi (molt maco i simpàtic, tot s'ha de dir...) que te les feia si volies sortir. A mi me'n va fer una!


Hi havia les begudes i tot l'atrezzo del bar. Tampoc era res de l'altre món, però em feia molta gràcia poder anar-hi. Llàstima que el dorama és molt soso, però l'experiència va ser molt divertida.




Al sortir, una mini botigueta i una tele mostrant imatges del DVD, que ja estava a la venda. Em vaig acabar comprant un boli, que era el més barat que hi havia, però em feia llàstima no comprar res!


Això sí, la Tokyo Tower, com sempre, estava espectacular! M'encanta!!



5 comentaris:

  1. Lástima que no estuviera Aiba detrás de esa barra ¿eeeeh? Jejeje, porque el dorama es un poco tostón pero él está de muerte. Y gracias por el recuerdo :-D

    ResponElimina
  2. Geno, es que si hubiera estado Aiba destrás de la barra, no hubiera durado mucho que digamos... ;-P

    ResponElimina
  3. Por fin algo relacionado con tu viaje!!! Que ya teníamos nuestras dudas. Me gusta que tú primera crónica (porque espero que haya alguna más) sea de tema "masakista". ^_^

    ResponElimina
  4. Anda, y yo sin enterarme de que estaba esto por aquí, jeje. Esto se anima!
    Pues la verdad es que la exposición es bastante chula, aunque el dorama sea un tostonazo y no me interese nada, pero yo también hubiera ido XD.

    ResponElimina
  5. Claro, el primer tema tenía que ser "masakista"! ;-P
    Y claro, aunque el dorama sea un tostón, como buena masakista tenía que ir!

    ResponElimina