3 de nov. 2009

Halloween!!

Happy Halloween!



Bu! jajaja Sí, aquesta sóc jo disfressada de mòmia per Halloween!
Vam anar a casa del meu cosí a celebrar-ho i ens vam disfressar per l'ocasió!


Quina decoració, eh?
Estava tot molt currat!

I aquí estic amb el meu cosí! L'he posat perquè no es veu que és ell, lògicament.


I ja que em vaig fer més fotos, us deixo amb una última meva de cos sencer. Va ser una feinada posar-me tot això! Però anar de mòmia va estar molt guai! Sort que el meu pare em va ajudar, que sinó no hagués acabat mai!!

3 comentaris:

  1. Esto... no beberías mucho líquido, ¿no? Por que no veas para ir al baño XDDDD

    ResponElimina
  2. Joder me están entrando unas ganas de montarme una fiesta "rocky horror picture show"... ¡¡¡ESTARÁS CONTENTA, MIRA LO QUE HAS CONSEGUIDO!!!

    Una pregunta que me corroe, ¿Podías respirar?

    (Si te llega a pillar Murakami, él que nunca encuentra papel higiénico. XDDDDDD)

    ResponElimina
  3. jajajaja Ya lo tuve en cuenta, ya, pero tampoco soy de las que va mucho al lavabo. Lo cierto es que no fui en toda la noche, ahora que lo pienso bien.

    Que no es papel de water, son vendas! jejeje Que no me pille Murakami igualmente, que me muero del miedo! jajaja

    Oye, pues si haces la fiesta "rocky horror picture show" avisa, que me apunto rápidamente!!!! Molaría mogollón!!!

    ResponElimina