5 de març 2010

Bombons!!

Les meves amigues japoneses van venir a dinar a casa meva la setmana passada.Va estar genial!!!

I com que són un encant, em van dur xocolatines per les postres!!! Ah, i una ampolla de cava. Mireu mireu:


Així que aquest cop us ensenyaré una mica com eren les tres caixes de bombons, que em sembla que encara no havia parlat de xocolata al meu blog!



Aquests són uns bombons de França.
Són realment els típics bombons, amb fruits secs i diferents tipus de xocolata amb llet a dins. Estaven súper bons!!!


Aquests altres són japonesos!!! Són de la ciutat de Kobe. A que són macos? Realment era xocolata, i de la bona. Quan vull dir xocolata em refereixo a que era només xocolata, sense cap fruit sec, o sabors especials. Però estaven realment molt bons!


I per últim, uns bombons catalans, concretament d'Oriol Balaguer.
Per qui no conegui aquest home, a més de poder consultar la seva web, us diré que també té obert un establiment a Tòkyo!! Si es que les meves amigues ho tenen tot pensat! Sempre els havia volgut provar, i tot i ser català, me l'han hagut de regalar unes japoneses! jejeje

La veritat és que em van agradar molt aquests. És més aviat innovador i fa bombons amb molts sabors diferents.


N'hi havia de cafè, però també de safrà, de cardamon, de pera williams, de 7 espècies, de kikos, de yuzu, i un llarg etc. N'hi ha un de súper bo i curiós que es diu mascletà. Quan te'l poses a la boca "explota" jejeje (és perquè té peta-zeta a dins!).

Ja no me'n queda cap, i m'han durat força dies perquè me'ls he anat menjant de mica en mica, dos cada dia aproximadament, i també n'he donat a la meva família, que també els encanta la xocolata.

Ah, avui dia 5 de març és el meu aniversari!! Així que m'autofelicito amb el vídeo de Happy Birthday dels NEWS!! (No sóc gens original, ho sé, però em mola molt aquest PV!!!)




4 comentaris:

  1. ¡¡¡ME ENCANTA LA PRESENTACIÓN DE LOS BOMBONES JAPONESES!!!

    Lo malo es que como siempre se lo curran tanto todo creo que da hasta pena comérselo. Jajajaja.


    Me han inquietado los sabores tan extraños de los otros bombones, el de la mascletá tiene que ser flipante, jajajajaja. QUIERO PROBAR UNO!!!


    FELIZ CUMPLE DE NUEVO!!!

    ResponElimina
  2. A que molan los japoneses? La verdad es que es como has dicho, me dio pena comerlos!! Se ven tan kawaii! jejeje

    Pues cuando vengas a Barcelona compramos los de Oriol Balaguer para que pruebes el de mascletá! :D

    Gracias!!!

    ResponElimina
  3. Ufff, que buena pinta tienen todos los bombones (los de las cajas y los del video :-P)¡Como puedo ser tan golosa, leñe!
    ¡¡FELICIDADESSSSSSS!!

    ResponElimina
  4. Gracias!
    Ya ves si están buenos los del vídeo, jejeeje ;-P

    ResponElimina