7 de juny 2010

Hasmukh Tea



Un company meu de classe es va casar recentment, i com a regalet pels convidats, va fer unes bossetes amb té de l'Índia.
No hi vaig pas anar al casament, però és un noi detallista i ens va portar una bosseta per a cada company.

Per si no enteneu el que diu a la bossa (com si jo he entegués), posa Hasmukh Tea. I és d'aquesta companyia, Hasmukh & Co, de Mumbai, (Índia).

(A la part del darrera de la bossa ho posa en anglès, per això ho sé). ;-P

Jo no hi entenc de tes. Només sé que en general m'agrada. Tampoc he investigat gaire sobre aquest te perquè no he tingut temps, però m'agrada que sigui comprat allà.

Els seus parents que viuen a l'Índia els hi van portar per poder fer les bossetes pel casament.

He tardat una mica en tastar-lo, però he de dir que està molt bo! M'ha agradat molt! I li agraeixo molt que tingués el detall!


Ja l'he tastat sol (m'encanta el color vermell que té) i també amb llet.
Una olor deliciosa i un sabor també molt bo!!




Em fa gràcia perquè tenia el post preparat des d'ahir, i justament l'Elphaba parla de l'Índia en el seu blog! No parlem del mateix en absolut, però tenim l'Índia com a factor comú. ;-)

4 comentaris:

  1. Com molen, els tes! Recordo a l'última feina, on ens vèiem, que un company em convidava a te tot sovint (sempre era algun sabor exòtic). Boníssim.

    ResponElimina
  2. Ei, Júnior! (em costarà dir-te així, jejeje) quina gràcia que per fi comentis!! I can't believe it!!!

    Els tes estan molt bons, i aquest tot i ser força potent, està molt bo! Ja te'l deixaré tastar un dia si vols!

    ResponElimina
  3. ¿Y está bueno entonces?
    A mí me gusta un té indio que me trajo mi tía de Holanda, que allí por lo visto son muy aficionados al té y hay de muchísimos tipos y sabores. Pone "Darjeeling" pero aquí nunca lo he visto, es una pena, sabía muy rico pero ya se me acabó.

    :-(

    ResponElimina
  4. Zelgadiss, sí, está bueno! Creo que también te gustaría.
    Pero creo que cuando se me acabe... pasará como con el tuyo, que no lo podré encontrar aquí... y da rabia, porque si es bueno y te gusta... te aguantas! jejeje

    ResponElimina