3 de nov. 2010

Halloween!

Aquest any també he celebrat una mica Halloween. Hem anat a casa del meu cosí i de pas hem celebrat el seu aniversari, que és el mateix dia 31 d'octubre.

L'any passat vaig anar de mòmia, i aquest any...



És una versió pròpia i diferent del personatge que surt a la pel·lícula japonesa Ju-on: The Grudge (呪怨, 2003) de Takashi Shimizu -crec que aquí es va estrenar com "La Maldición"- i el que surt a Ringu (リング, 1998) de Hideo Nakata. He fet més o menys el que he pogut, es que tampoc havia tingut temps per preparar-m'ho millor, però crec que el resultat no és pas tan dolent, oi?



Vaig improvitzar uns mitjons per no passar tant fred als peus, però també quedava xulo, la veritat.



I la casa la van decorar super bé, com sempre!!


5 comentaris:

  1. Jajajajajaa, ¡¡como mola!!!
    Que chula quedo la casa, y tu disfraz, a mí no te me acerques con esa pinta, que luego tengo pesadillas. :-o

    Jo, también quiero hacer frikadas de esas, pero en mi casa no son nada animados para disfrazarse, son todos unos sosos...

    ResponElimina
  2. Qué pasada!!! Tanto tu disfraz como el ambiente de la casa están genial! Y esas herramientas.... dan mucho yúyu

    ResponElimina
  3. Estás genial y la ambientacón hogareña estupenda también! Por cierto, con la curiosidad que tenías por el chulazo de esta semana,q ue sepas que ya es´ta publicadooooo XDDDD

    ResponElimina
  4. No te creas, Rousi. Con esa pinta se levantaba todas las mañanas, que lo presencié yo en Japón XDDDDD.

    ResponElimina
  5. Decirte que tienes una pinta horrible, vamos, que es un piropo tratándose de Halloween XDDD
    A mí esa niña siempre me ha puesto los pelos de punta. Sobre todo la japonesa, infinitamente más que la yankee.
    Me voy, que me has espantao!!

    ResponElimina